continuarea şi sfârşitul!

 

 

 

e742.jpg

 

tu..femeie singura, frumoasa, independenta, puternica..amuzanta si tandra..la ce ai renunta pentru un barbat frumos, pentru brate firbinti incolacite in jurul tau dimineata…pentru ochi frumosi si sinceri…pentru un sarut la mizul noptii?! ce ai da pentru dragoste…planuri si vise?! ai da totul si poate mai mult decat atat!

dar ce ai oferi inainte sa stii ca le poti primi ?! ce-ai putea face cand doar cu privirea fixa la imaginea lui iti poti imagina ca ai putea sa traiesti toate astea?! n-ai da nimic…dar ai incerca…ai risca sa renunti la lucruri marunte care iti ofera placere doar ca sa incerci…pentru ca stii ca fericirea pe care ai pute-o trai nu ti-ar putea-o aduce nimic din toate astea

am cazut de multe ori in ultimul timp…si ma bucuram ca ranile nu-mi mai sangerau, ca palmele cu care m-am agatat de una singura sa ma ridic mi se cicatrizasera, ca sufletul era acolo unde trebuie sa fie lucrand iarasi la visele care il mentineau pe linia de plutire. tineam in mana iarasi speranta in oameni pe care nu de mult o ingropasem, aveam din nou puterea de a ma bucura de ceea ce ar putea candva sa mi se intample.

eram in faza in care uitasem ca exista oameni care nu traiesc ca mine, oameni impulsivi care traiesc dusi de ceea ce simt, care iubesc frumusetea momentului, oameni care nu folosesc tipare, criterii…oameni care nu pun inainte de orice placere, valorile materiale…sociale…vicii si defecte!

e pe departe cel mai incredibil lucru care mi s-a intamplat…e pe departe lucrul pe care mi l-am putut explica cl mai putin..dar care m-a dezamagit cel mai mult! am in jurul meu barbati care doresc femeia din mine, barbati amuzati de copilul care sunt…barbati care m-au iubit…si barbati care ma vor iubi poate. am cunoscut barbati care au fugit de timiditatea mea…si barbati care ma urasc pentru aroganta pe care o afisez!

dar…am cunoscut si un barbat care inainte de toate m-a etichetat drept necorespunzatoare pentru ca fumez…m-am simtit ca o masina de spalat in galantarul unui magazin de electrocasnice, aparat cu multe facilitati dar pe care nu-l cumpara nimeni doar pentru faptul care are hubloul patrat…lucru’ inestetic pentru unii poate, dar o chestie nebagata in seama pentru majoritatea. acea majoritate a normalului care dau importanta lucrurilor cu adevarat importante!

paradoxul este ca as renunta la fumat, desi e un viciu pe care aproape il iubesc…as renunta la multe…pentru barbatul pe care il caut…dar nu esti tu acela…barbatul din visul meu n-ar fi gandit niciodata astfel
e orgoliul ranit ca nu m-a placut (e un barbat al dracului de frumos)…e furia ca mi s-a intamplat mie…e dezamagirea ca sunt oameni care gandesc asa…si e teama ca probabil voi mai intalni multi dintre ei!

 

 

Leave a Reply

