orice minune durează 3 zile…

cu exceptia celor care dureaza mai mult sau mai putin!

2199.jpg

Ati avut vreodata cont pe un site de matrimoniale?! Un sfat personal, nu incercati, nici din nevoie, nici din plictiseala si nici macar pentru distractie…devine un viciu, e un obicei absolut nesanatos care se agata de tine si poti scapa de el doar, poate atunci cand ai dus gunoiul pe fundul caruia zace ultima ta farama de speranta in posibilitatea de a intalni un barbat normal undeva unde sunt adunati 100.000 dintre ei la un loc…asezati frumos, cu poze mai mult sau mai putin reale…cu vieti mai mult decat ireale…si cu fantasmele sotiilor sau iubitelor strecurandu-se in cele din urma intre cele mai inocente fraze sau idei!

Sunt unii care spun..nu caut nimic in mod special, un pic de conversatie…cateva ore de timp pierdut…o metoda de a alunga plictiseala..noi cunostinte…si sunt altii care te invit fara a te cunoaste la o relatie sanatoasa, plina de dragoste si respect…pe care tu nu ai reusit sa o ai nici macar cu un om cu care ai stat 2 ani…bullshit! Toti de acolo suntem o specie aparte de mincinosi, care ne ascundem toate temerile, frustrarile si complexele in spatele unor poze bine retusate si a unor cuvinte citite cu cateva zile inainte intr-o revista de femei!

Eu?! am adunat din fiecare cate ceva…un pic de plictis…un pic de singuratate…un pic din nevoia de a evada printre straini pentru ca prietenii imi sunt atat de rari incat m-as rataci…un pic din nevoia de a ma reface…
Si eu am spus candva ca nu caut nimic, si eu am mintit! Dar n-am mintit cand am gasit…n-am mintit cand mi-a placut..n-am mintit nici macar cand am iubit…
Sii…ce faci cand, la nivelul retard de poza-descriere iti place?! iti chinui mintea sa-i scrii…foarte greu dar asta e esenta “agatatului” pe internet…nu exista posibilitatea ca , lui, sa-i placa cum duci ceasca de cafea la gura, cum te joci cu o suvita de par, cum razi la glumele lui sau tragi din tigara…exista doar posibilitatea de a-i place mesajul-poza-descrierea ta…sau nu!
Hmm…ti-a raspuns…si ii scrii sin nou…si iti place, in sfarsit din 100.000 de barbati unul pe gustul tau…good looking, haios…evident nu are o nevasta, si nici macar o iubita…si evident nu are o firma cu care sa fie mai mult decat casatorit…si e aproape evident ca te place..Si uite cum se ridica cota barometrului tau si spui cu bucurie…uite m-am inselat!
Tu..o tipa nu foarte indrazneata…risti, pentru ca intotdeauna cand ai facut-o ai avut parte doar de lucruri frumoase (cu exceptia Kungl de rigoare)…si pentru ca urasti intrebarile cu “ce-ar fi fost daca”, si pentru ca desi l-ai cunoscut pe internet iti plac lucrurile reale, palpabile, iti plac emotiile vizionate in direct…il inviti la o cafea..te refuza…tampita din fire nu te retragi…de ce n-am sa inteleg complet niciodata…
Insa pentru ca nu esti singura, pentru ca discutia asta, desi tu ai vorbit si el de regula a venit doar cu punctuatia…se desfasoara in 2…exista nefericita posibilitate de a se retrage el…

Si atunci vin intrebarile…ai gresit ca i-ai scris, ai gresit cand ai inteles ca te place…ai gresit cand l-ai invitat la o intalnire…sau pur si simplu ai gresit aflandu-te acolo…pentru ca ai gresit undeva clar! Poate ai inteles gresit sistemul dupa care functioneza toata chestiunea in sine…poate ca ideea unui om cunoscut pe net, este sa ramana pe net…un nume oarecare intr-o lista care va fi curatata la un moment dat…o poza in dreptul careia mai apar in unele zile cateva cuvinte schimbate aiurea…o persoana de care nu-ti vei aduce aminte peste o luna…
Si poate lucrurile stau altfel si cand nu-ti place cineva…poate ideea de a da de inteles unei persoane ca nu e tocmai pe gustul tau e un pic invechita…probabil ca e mai simplu…sa o ignori pur si simplu…probabil…ca degeaba implinesc 26 de ani peste 2 saptamani…probabil ca mai am multe de invatat, desi uitandu-ma in jur as prefera sa-mi mai pastrez urma de inocenta!

E singurul lucru bun intr-un astfel de “mediu”…vezi..cunosti…te impiedici, cazi cateodata dar te ridici intotdeauna…constient de fiecare data de ce ti se intampla…dar ce folos, luciditatea asta nu te va apara aproape niciodata de realitate…

 

2 Responses to “orice minune durează 3 zile…”

  1. frumos post. multa bafta :*

  2. fuse si se duse…multumescoricum!!!

Leave a Reply

