dilema…

PERSONAJE

EU – laura…idealista…optimista si totusi realista, cu capul in nori cateodata dar cu piciorele in pamant intotdeauna, norocoasa zic astrele dar urmarita de ghinion zice viata…incerc sa scap de o dilema fara a fi deplasata, exgerata…fara a deveni paranoica..
EL – muza ultimelor mele bloguri, un barbat cu adevarat fermecator, ocupat si politicos…elegant in tinuta si atitudine…intotdeauna rece si atragator…”detinator” al multor femei dar nepartinand niciuneia…
EA – a regular girl, frumusica cu acel ”ceva”..odinioara cu mare trecere la barbati intr-un mod vulgar spuneau unii…cuminte de cand este mandra posesoare a unei relatii de vreo 2 ani cu un mic geniu aflat la cealalta extrema…relatie concretizata intr-un inel ce-si va gasi finalitatea intr-o nunta in miezul verii lui 2007…


EU – EL excepând o componentă de bază…relatia cea mai apropiata de notiunea de relatie pe care am avut-o in ultimul timp..pana acum 2 saptamani, pret de cateva luni bune, ne-am intalnit, ne-am simtit bine…mi-am impartit patul, cafeaua de dimineata si toate intimitatile…sunt doua persoane care ma cunosc atat de bine in lumea astea si el este una din ele….
EU – EA prietene de vreo 10 ani, si in anul de gratie 2006 foarte apropiate…ne intalnim mai rar dar ne intretinem zilnic la telefon…nu cred ca e vreun detaliu al vietii mele, insipide de altfel, pe care ea sa nu-l cunoasca la sfarsitul fiecarei zile….


FAPT

EL, posesor de firma, vrea sa o cunoasca pe EA, PR, in urma laudelor expuse pe tava chiar de nevinovata de mine. EA, spune ca nu are timp, ca e foarte ocupata cu job-ul pe care il are deja, dar ca merge sa-l cunoasca din curiozitate, nu de alta dar era un subiect dezbatut de cateva luni.
Mergem, apare EL, discuta, plecam…EA imi spune „nu-mi place, ce dracu ai vazut la el”..dar totusi se hotaraste sa se duca si a doua oara. Intre timp, eu incendiez non-relatia pe care o aveam cu el. EA, prietena, intreaba ”te deranjeaza daca ma duc sa vad exact ce vrea, poate fac un ban”. Eu am spus nu…si chiar o credeam la momentul respectiv…ma gandeam ca o sa am parte de un lobby inimaginabil, cu un „spion” care sa descurce toate enigmele pe care le impletisem in jurul lui…

REZULTATE

EA, a fost si a doua oara, si desi EL, in urma disputei cu mine, i-a ridicat mingea la fileu si a deschis discutia despre mine, ea a dat in out…si a refuzat categoric sa discute spunand ca nu o intereseaza subiectul…strange nu-i asa?!
EA, nu mai suna cu zilele, si cand o face imi spune ca e acolo…
EA a reusit o trecere extraordinara de la nu am timp, nu ma intereseaza, la „stii am plecat de acolo la 11 seara” si chiar daca el evita si acum discutia platii, eu ma duc…desi stim cu totii ca in RO nu se prea poarta plata retroactiva…sau ma insel?!
EA, a ajuns de la daca te deranjeaza nu ma mai duc la ”nu stiu daca sa-ti mai spun sau nu” ca oricum ma duc…nu-i asa?!
Pe EA, a cam cuprins-o o amnezie partiala cand vine vorba de toate lucrurile pe care le-am vorbit pana acum despre domnul in cauza si a ramas doar cu „vai da ce tip extraordinar, fantastic…exceptional si mirobolant este…”

 

DILEMA

Ce dracului se intampla si mie imi scapa?!

 

 

PS: as vrea totusi sa cred ca aceasta situatia va putea fi exceptata de la principiul atat de bine formulat…FAC UN BINE CUIVA TRAGANDU-MI UN SUT IN CUR MIE !

Leave a Reply

