simţi?!

Simti?! E caldura unor suflete dragi…e mirosul cafelei de dimineata langa geamul rece al birtului pervertit…scartaitul talerelor echilibrate….sunt lacrimile celor mai nefericiti…si zambetele norocosilor…

Auzi?! E rasul copiilor din viata mea..e linistea strazilor unui oras frumos doar pentru ca mi-a dat viata… e jocul ratiunii trisat cu mandrie de prieteni…sunt castanele ce se sparg de astfaltul crapat… vocea unor straini care mi-au ramas prieteni…

Simti?! E indiferenta unui barbat..e nepasarea unui tata ridicata la rang de educatie…e raceala unui ofiter…e dorul de lucrurile pe care nu le-am gasit niciodata…e stangacia unui invitat in propria casa….

Auzi?! E muzica zambetului meu…vinilul zgariat al amintirilor….e ticaitul timpului care merge in sens invers…aglomeratia drumul spre casa…si zarurile unor idei impare…e linistea lasata in urma de un inger care n-a fost aici niciodata…si puritatea pe care a luat-o cu el…

Si totusi…simti?! e mirosul vacantei mele…presarata de fum cu miros de scortisoara…

Leave a Reply

