no comment

Ce frumos era azi dimineata pana sa ma trezesc…mi-as fi dorit sa raman acolo, invizibila…fara umbrela, in fata intrarii de la cismigiu, cu toti oamenii aceia grabiti si distanti alergand in jurul meu…cu picaturile cazandu-mi pe frunte…aveam senzatia stranie de puritate, parca toata raceala aia ar fi fost magica si ar fi reusit sa ma spele de toate…
Pacat…n-am reusit nici azi sa fiu invizibila…si imi doream atat de mult..macar azi..!!


Pentru ca nu-mi place ziua indragostitilor..nu mi-a placut nici macar cand eram lovita in freza de atata iubire…carcotasii vor spune ca urla singuratatea in mine..poate ca o mai face din cand in cand, dar nu de ziua indragostitilor…atunci doar se bucura de singuratatea ei!


Daca as spune ca mi se pare dezgustator acest comert searbad impodobit frumos cu panglici roz, doar pentru a-i ascunde adevarata stricaciune o sa fiu etichetata drept frustrata..n-are a face…m-au facut asa proprii mei prieteni!
Daca as spune ca in ziua asta 80% dintre barbati sunt de o crasa lipsa de imaginatie veti spune ca sunt nemultumita si pretentioasa…si totusi domnilor va putem anticipa de la prima floare care e inevitabil rosie…trecand prin eternele cadouri, rosii of course (sau pentru cele mai „norocoase” mult asteptatul inel) si terminand cu cinele cu exces de zaharuri…sunteti previzibili pana la ultima rasuflare cu care spuneti un te iubesc in care nu mai credeti de circa 2 ani…

Ma uit in jurul meu…casnicii ratate…aventuri in serie…povesti de dragoste tinute sub pres…relatii care te inspaimanta prin amploarea negativa pe care au capatat-o, oameni fugind bezmetici de lururi atat de simple de schimbat …si atunci inevitabil te intrebi si…pentru ce iti consumi banii si energia sa incerci sa faci o zi de vis dupa un an de cosmar…doar pentru unicul motiv ca in calendar iti apar inimioare, ca doar dehh e ziua indragostilor si asa face toata lumea…sau poate ca ti-ai pus reminder la telefon..hey man..azi trebuie sa-ti iubesti consoarta??!

Si uite asa, vrei nu vrei…pentru cateva ore te apuca o amnezie partiala si uiti ca ieri a aruncat cu scrumiera dupa tine cand a aflat ca o inseli cu sinceritate maxima cu vreo 2 femei…uiti ca toti prietnii tai stiu ca e isterica, uiti ca iubeste pe altul…nu-ti mai aduci aminte nici macar ca iti urasti socrul pentru ca-l poti bate la table…sau ca nu vrei sa schimbi scutece tocmai cand da Banel gol…to ce-i mai amintesti privind-o in ochi…este ca azi o iubesti si maine firar a dracu de treaba o iei de la capat…

Nu-i nimic…fi barbat..si la anul o sa fie februarie…si o sa fie 14 iar..si o sa va fie iar drag unul de altul…

Sa comentez atitudinea femeilor…o sa mi se strige in fata ca sunt ipocrita..poate si eu am facut la fel…desi pragul asta de frenezie nu cred ca l-am atins niciodata…pregatiri intense cu 3 zile inainte…farfumuri…sutiene, rosii ca si creierul lor incins…conversatii care m-au lasat cu gura cascata…etc..samd..
As pune un pariu cu multi din voi…si l-as castiga (poate asa imi cumpar si eu un trabant) cum ca jumate din aceste cupluri ajung sa se certe la sfarsitul acestei minunate zile…pentru ca niciodata cadoul nu va fi cel asteptat…nu va mirosi destul de bine..nu va fi destul de scump…sau poate ca cina nu a fost unde trebuie…sau a fost mult prea scumpa..pentru ca n-au facut dragoste cand au ajuns acasa cu lumanari sau pentru ca el a adormit mult prea devreme dupa aceea (common ladies o face de atata timp)…

Ce-as vrea eu?!…sa fie acelasi cu cel de marti 13…sa se scoale cu parul ciufulit si sa vina cu cravata stramba de la servici bombanindu-si seful…sa-mi aduca o zambila alba intr-o zi de marti…sa-mi aduca un cocker cadou de ziua armatei…sa facem dragoste joia pe plaja si sex unde ne taie capul…si luni…exact luni…sa-mi spuna ca ma iubeste…exact cand vrea el…vreau sa mancam floricele pe iarba in parc…si nu vreau sa am nevoie de o zi sa stiu ca-l iubesc!

Iti doresti un „Valentin” de amorul artei?! Eu nu….am avut un alex..un ciprian..vreo 2 andrei…am incercat sa am un robert si mi-ar fi placut sa am un mircea…dar un „Valentin”…niciodata!

 

Leave a Reply

