tell me…

o stare neagra, cetoasa…parca fara sfarsit…
am senzatia de la un timp ca nimic nu iese…ca nimic n-o sa se intample niciodata..ca o sa sfarsesc ucisa de o monotonie sramba…ireal de reala
ma zbat si tip..nu inteleg unde am gresit..caut raspunsuri in mine si gasesc o tacere amortita si vant..imi rascolesc trecutul, imi cercetez prezentul si provoc viitorul…

cand o sa ma simt acasa in propria-mi casa? si oare cum imi vor fi zilele atunci, poate vor prinde aripi de fluture si noroc de libelula!

cum de nu-mi mai plac portocalele si cand am iceut sa dispretuiesc albastrul? cand mi-am castigat dreptul sa ma mint singura?

cand mi-am pierdut prietenii? si de ce s-au incapatanat sa ma faca sa renunt? de ce ma inconjoara cu gesturi false si gene binevoitoare?

unde e el? si de ce a fugit inainte sa-mi iau ramas bun? de ce nu se intoace cand dorm chiar daca nu il simt venind?

si tu…de ce nu esti cu mine acum sa-ti simt mana stergandu-mi lacrimile? de ce nu apari dimineata sa-mi soptesti…si mie mi-a fost dor?

de ce n-am mai schiat de 3 ani? si cat imi va lua sa inteleg ca esti fericit fara mine?

cand o sa ma opresc sa fug de propria-mi fuga? cand o sa ai curajul sa ma opresti? cand vii sa ma saruti..o sa-ti pot atinge privirea?

de ce sunt incapabila sa ma mai apropii? si cum am sa invat iar sa-mi gasesc echilibrul? unde mi-am pierdut increderea in oameni?

cum as putea sa-mi arunc amintirile pe geam in ploaie? si de ce nu pot vedea niciodata luna? cand imi dai furtuna inapoi?

oare fericirea sta intr-o sticla de vin si in pantofi rosii cu toc?

si…de ce lumea nu e asa cum mi-a fost promisa?

Leave a Reply

