o picătură de iluzie

intra…si atarna-ti prezenta in cuierul amurgurilor mele…desi n-o sa ramai decat pret de doua tigari fumate…obligatoriu cu mana dreapta, in timp ce cu stanga iti cauti cuvintele…niciodata nu stii in ce buzunar sau in ce iubire le-ai lasat…o cafea?! un vin?! o infuzie de sentimente dulci-acrisoare?! o partida de sex?!…

te apropii de mine, nici nu mai respir..ma opresc si-ti zaresc privirea…o intreaga simfonie albastra se declanseaza in sufletul meu, iar narile mele freamata de mirosul pielii tale…iti simt gustul si mi se face foame de tine…te ating si buzele tale coboara pe gatul meu trezind acorduri ancestrale…mainile mi se infig in parul tau ca ancora unei corabii ce sta sa se scufunde…ma cuprinzi in brate si ma porti spre taramul odiseii noastre…buzele tale..pacatul unei promisiuni ispititoare…pecetea lor fierbinte mi-a insemnt truputul pentru totdeauna…

nu mai aud decat un geamat surd al sufletului meu curpins de flacari…toti neuronii fiintei mele tipa…nu te vreau si totusi nu ma pot lipsi de tine… suntem impreuna doar o banala schizofrenie…

desigur ramai..aseaza-te in ce vis doresti…tolaneste-te bine in puful pasiunii si acopera-te cu palmele mele..stiu e rece acolo, in viata mea…ferestrele sunt de vina, le-am lasat deschise asteptand sa-mi zbori din minte…nici nu prea sunt sigura ce vrei de la mine…si nnici nu stiu cum de vrei, chiar vrei ceva? sau ca si mine iti cauti nonsensul?! sa stii ca te urasc atat de mult incat mi-as dori fericirea ta…si nu glumesc…daca as sti ca ai atins fericirea as putea sa-ti dau un pumn in inima…as putea sa ma port asa cum iti doresti in teama…nu poti trai curajul fara spaima…

stiu e iarasi timpul…voi rupe din mine zambete triste…rostogolindu-le in chip de covor pentru privirea ta deja pasind spre usa…stiu..te asteapta cantece de culori…dragoste inconjurata de priviri albastre…roind de sub gene jucause pe care le iubesti…
stiu…eu nu sunt decat prezenta ce-ti iubeste neprezentul…un perfect non sens ce-ti cauta respiratia cand tu dormi linistit in bratele tandretei cotidiene…te urmaresc si in spatiul negandului…te intuiesc si te recunosc pentru ca esti asemeni mie…

dar minte-ma ca eu..numai eu..doar eu…minte-ma ca de fiecare data e ultima data…

si te rog nu uita sa-ti iei prezenta din cuierul amurgurilor mele…

 

Leave a Reply

