….

punct…si de la capat!

sa reluam, dar nu de unde am lasat-o..pentru ca am uitat unde e si desi stiu de unde sa o iau e prea plictisitoare, prea lipsita de sens…ca sa o mai caut..

mi-a spus cineva care s-a insinuat pe lista mea acum ceva timp ca din greseala a citit blogurile mele…singura reactie de altfel pertinenta pe care a avut-o a fost…”postmodernism, dar de asta s-a futut curentu’ pentru ca nu intereseaza pe nimeni ce se intampla cu autorul”!

am intors si celalt obraz…nimic mai adevarat!

asta e un motiv foarte bun (pe langa faptul ca mi-a “decedat” muza, thanks god) pentru a inceta sa va povestesc voua, celor care de fapt sunteti total dezinteresati, despre ce mi se intampla..


insa, stiu doua motive cel putin pentru a scrie despre cu totul altceva…unul ar fi ca pagina deja exista…al doilea ar fi ca se intampla destule prin preajma mea (uneori)..plus de asta am destul de mult timp liber sa va povestesc si voua, celor deloc interesati…din nou!

 

Leave a Reply

