cred că…

ma paste..nu partial ci definitiv o depresie majora fara limite si fara scapare!

v-ati intreba de ce?! eu ma intreb de ce nu?!n-am nici un motiv sa fiu fericita, n-am nici macar un motiv stupid sa zambesc..nu reusesc sa dun nimic bun in viata mea oricat de mult m-as stradui, poate mai ales cand ma straduiesc..
am un job, destul de bun dupa gura unora..foarte sigur dupa mintea altora, bine platit daca ma iau dupa cei care catiga mai putin decat mine..dar..
de fapt am un job care inca din prima zi m-a incojurat de frustrari, care mi-a scos cele mai mari temeri la suprafata fara sa ma invete si cum sa le fac fata, am un job care nu-mi aduce nici o satisfactie nici macar una materiala..deci de ce sa nu ma deprim?!

sunt singura..si sunt singura dupa un esec fracasabil..sunt singura pentru ca mi-am pierdut increderea in orice fiinta de gen masculin care se apropie la mai mult de un metru! sunt singura pentru ca viata mea sociala inexistenta nu-mi permite sa cunosc barbati ..what the fuck de fapt nu-mi permite sa cunosc alti oameni..cu exceptia celor care imi bat la usa din greseala dar care din pacate au ca medie de varsta 60 de ani! deci de ce sa nu ma deprim?!

fenomenul de fapt inexistent precizat mai sus e de fapt o consecinta a faptului ca nu am prieteni cu care mi-as putea construi acea viata sociala, care mi-ar putea aduce un barbat, care mi-ar putea aduce o salvare partiala de la depresie! adevarul este ca sunt singura de atata timp in jurul unor oameni care au deja copii si probleme casnice incat nici eu nu m-as mai suporta! deci de ce sa nu ma deprim?!

am datorii cu carul..morale si materiale..pe care a ajuns sa-mi fie sila sa le onorez din simplul fapt ca a trecut atata timp si mi-e sila de mine ca am ajuns in stadiul asta! deci de ce sa nu ma deprim?!

stiu multi care o duc mai rau ca mine…insa conform principiului masochismului dus la extreme intotdeauna ma voi uita in curtea celui care traieste in conditii cu mult mai bine decat as putea eu spera in acest moment!
drept pentru care ma declar deprimata! sau poate doar am nevoie de sex!!!

Leave a Reply

