n-ar fi trebuit…

Anul trecut aveam un coleg . De fapt singurul coleg care merita privit pentru aţi face ziua să treacă într-un mod mai plăcut.Frumuşel, foarte isteţ, plin de ifose şi de talente şi drept urmare cel mai leneş. Nici nu îţi trebuia mai mult de atat. Vroiai să iei o pauză şi să-şi eliberezi neuronii şi aşa obosiţi înlocuindu-i cu nişte conversaţii picante?..nu trebuia decât să îi faci un semn, să-ţi apuci în fugă cana de cafea şi aveai deja jumate de zi asigurată.El, dragul…ca mulţi alţi barbaţi.

Încleştat aparent într-o relaţie de vreo 6 ani cu o tipă ce părea la polul opus. Neconsolat, ducând lipsă de sex, sătul de certuri. Ţi se facea milă nu alta când îl vedeai cu câtă ambiţie şi perseverenţă cerşea atenţie în fiecare zi. Într-o miercure s-a cărat definitiv. Într-o altă sferă…lângă alte femei..cu tot cu zâmbetul lui timid cu tot cu ochii lui cei negri cu gene lungi. I-am dus lipsa ca sa recunosc până într-o joi când mi-a oferit cafeaua amestecată cu discuţiile noastre interminabile.

M-a ros curiozitatea, cred ca m-a ros şi lipsa altei activităţi şi m-au mai ros şi altele ulterior. Eu singură pe vremea aceea. Am terminat o cafea şi am schimbat locul…am terminat o săptămână de cafele şi zeci de tigări. El a terminat să-şi verse amarul în urechile mele…si şi-a urlat fericirea că era în sfârşit liber în creierul meu nu prea rational. Nu mai era atât de interesant singur…costumul cel negru şi cravata albăstruie nu îi mai veneau atât de bine pe un trup de bărbat fără obligaţii şi parcă nici nu mai mirosea atât de provocator acum că emana doar propriul lui miros de libertate.Dar am zis de ce nu…una din multele mele încercări eşuate. Am vrut să mă conving şi am făcut-o. După care mi-am îmbracat armura de indiferenţă şi m-am cărat oarecum dezamăgită. A tot sunat…a tot încercat să revină…aşa cum până la urma a revenit la toate lucrurile de care debea scăpase. Mi-ar fi fost cu neputinţă să reiau şi eu ce tocmai încheiasem.

Cred ca era tot o miercuri…şi cred ca era la vreo 3 sau 4 miercuri diferenţă de încercarea unei partide fără nici un rezultat vizibil de sex pe care o avusesem, când stătea în uşa biroului şi mă privea aşteptând să-mi înmâneze protocolar invitaţia la nuntă. Cred că şi dupa ce a plecat şi după ce am citit-o ..şi mai ales după ce mi- a spus că ştie că face o prostie..am crezut că nu e decât o glumă pusă la cale de mâinile lui de altfel extrem de dibace. Nu m-am dus…deşi mi-ar fi plăcut, măcar aşa de dragul distracţiei.Însă în perioada asta debea fac faţă propriilor mele drame..nu pot asista şi la altele.

Trecu cam vreo luna de atunci cred..timp să-şi facă luna de miere şi altele nu la fel de dulci. N-am mai vorbit nu m-a mai interesat. Duminica însă ma duc la o  sindrofie. Şi peste cine dau. Familie în deplinătatea ei. El neschimbat. Ea mai sigură pe ea…doar câstigase. Lucru care însă nu a făcut-o să renunţe la al încolăci în permanenţă cu o privire suspicioasă.

Nu ne-am vorbit prea mult..în schimb m-a privit cu o insistenţă care m-a făcut să mă simt de-a dreptul goală. M-a atins de câte ori a avut ocazia şi atunci când nu o avea şi-o făcea. Mi-a strâns mână..mi-a mângâiat degetele…şi-a plimbat nevinovat arătătorul pe curba spatelui meu ştiind că nu pot reacţiona. Ăsta a fost un moment care mi-a scos la suprafaţă înstincetele criminale…şi am simţit că i-aş putea înfige un cuţit direct în inima, pentru ca mai apoi să stau zâmbind să-l văd sângerând.

Poate că era mai bine să rămână colegul frumos cu privire intunecata capabil de conversaţii spumoase la cafeaua de dimineaţă. Poate că era mai bine dacă aş fi putut să-mi imaginez privindu-l în zorii zilei prin fumul de tigară că e un pic mai altfel decât restul. Poate că ar fi fost mişto să-l văd căsătorindu-se, imaginandu-mi că a făcut-o din dragoste. Mi-ar fi dat poate speranţe că încă se mai poate şi altfel

Că mai sunt lucruri care se întâmplă aşa cum ar trebui să se întâmple!

 

Leave a Reply

