trebuia să-l fi ucis!

Da..da..în mod clar ar fi trebuit să îl ucid din momentul în care am avut primul impuls peivindu-l în ochii lui negri…

Da..vorbesc de barbatul care a făcut şi subiectul postului trecut. Colegul…tentativa de sex..însurat mai apoi…venit cu invitaţie şi refuzat..întâlnit ulterior la sindrofie…şi refuzat în mod subtil din nou!

După sindrofia cu pricina primesc a doua zi telefon…îi văd numele pe ecran şi arunc aparatul cu dispreţ. Îmi puteam imagina cam ce doreşte. Doar că după o săptămână s-a făcut mai isteţ şi a sunat de pe un private…aşa că răspund cu gingăşia care mă caracterizează şi port o conversaţie extrem de amuzantă dar care reuşeşte să-mi ridice tot sângele în cap.

Mi-a tot explicat de nişte ceasuri elveţiene care merg cu nu ştiu ce energie…ajungând la concluzia de-a dreptul devastatoare cum că noi ar trebui să purtăm câte un bec pe cap. Hai lasă-mă ai simţit tu aşa cum fugea toată energia mea spre tine direct!???!! Vită şi eu că îmi place să mă joc cu focul. Şi îi spun distrusului să mă sune când are timp poate ieşim la o cafea să mai pălăvrăgim, imaginându-mi însă în naivitatea mea că flirtul nevinovat se va consuma la o cafea in miez de zi…aşa cum ne făcusem obiceiul înainte să-şi distrugă până şi viaţa socială însurându-se.

11.jpg

Crezi că i-a trebuit foarte mult?! A doua zi sună la fel de senin pe la 9 seara s-mi spună că are seară de fotbal. Fac pe naiva şi îi urez mult succes în acea alergătură nocturnă. Omul disperat însă insistă ceea ce mă face să inventez un bărbat cu care mă întâlnesc la miez de noapte şi pe care îmi e imposibil să îl refuz. Nu doar atât, merg mai departe şi spun că e iubitul meu de o monstruoasă perioadă de 3 luni. Îmi spun bună treabă…l-am potolit!

Marea concidenţă a făcut ca acel bărbat să apară în seara aia…şi sila mea mare a făcut să chiulesc a doua zi de la servici.

Dar nu am găsit nici măcar o explicaţie la cele 20 de telefoane date de el în acea zi. Mi-am tot spus…frate tre să se oprească la un moment dat. Nu a făcut-o drept pentru care am început să-i resping cu nesimţire apelurile. Îmi spun multumită că de data asta a înţeles şi mă pot bucura şi eu în linişte de o partidă…două de sex la amiază.

Eii aşşş…când să fac şi eu o treabă sună cineva la uşă. Mă duc tiptil imaginându-mi că mă aşteaptă vreo factură. SURPRIZĂĂĂĂ!!! Colegul meu în toată splendoarea se deplasase până la domiciliul meu să vază domne de ce nu îi răspund. NU a avut succes nici cu asta pentru a primit doar nişte chicoteli din spatele uşii pe care chiar nu mi le-am putut reţine. Apogeul a fost a doua zi când am aflat ca sunase şi la serviciul meu propriu să întrebe de mine bănuiesc!

E clar nu?! trebuia să-l fi ucis exact atunci când am avut ocazia. Sau trebuia să îi deschid uşa pur şi simplu şi la fel de pur şi de simplu să îi fut două peste ochi să se înveţe minte.

Încă mă mai întreb de ce un bărbat în halul ăsta de disperare se mai însoară?! Sau când şi de ce un bărbat însurat ajunge să alerge cu disperare după un futing oarecare?! Ai ales să te însori du-te’n chilu meu şi stai acasă sau dacă tot vrei să io tragi uneia măcar fă-o dracului mai discret!!

Şi doar am spus că nimic nu e aşa cum ar trebuie să fie nici cu el!

 

Leave a Reply

