well…i was right!

Mă mărit!!!

Eşti sigură! Ştii că ai 21 de ani neîmpliniţi…că ăsta e primul bărbat din viaţa ta?! Da ştiu sunteţi de 3 ani împreună şi da ştiu la fel de bine că el e un pic mai nerăbdător poate pentru că are un avans de 10 ani în faţa ta. Dar ştii ai 21 de ani neîmpliniţi şi ai toată viaţa înainte. Nu spun să-l laşi dar măcar nu face pasul ăsta. Locuiţi deja împreună…vă e foarte bine aşa.

Îl iubeşti? Păi îmi oferă ce-mi trebuie…îmi e confortabil…îl pot umili în public şi el zâmbeşte. Pot face ce vreau când vreau..are două job-uri deci pot consuma exact cât mă taie capul. Dă bine în costum, are prestanţă, e lector universitar…poartă ochelari.

Asta se întâmpla acum 3 ani şi o săptămână. Când a avut loc o nuntă cu fast…o nuntă în care s-au aruncat bani pe toate prostiile doar ca să fie spectacolul anului într-un oraş care se hraneşte doar cu chestii de genul ăsta. O nuntă unde mirii s-au certat în permanenţă…urmată de o luna de miere cu gust de fiere …nu mai conta, îşi văzuse visul cu ochii…era DOAMNĂ. Aşa şi?!

El împărţit între două joburi pentru a câştiga cât mai mulţi bani. Că doar o soţie de 21 de ani se întreţine cu multă sudoare. Rămas la fel de obedient şi ascultător. Ea studentă la 2 facultăţi şi având ca singură preocupare tocatul banilor la cele mai scumpe saloane…în cele mai de fitze cluburi şi restaurante. Ulterior şi-a tras drept hobby schimbatul job-urilor la cel mai înalt nivel. Nici unul nefiindu-i pe plac. Se întâlneau seara acasă când erau ori prea oboiţi ca să-şi mai vorbească ori prea preocupaţi de alte probleme casnice cum ar fi plătitul întreţinerii ca să se mai certe. De iubire, sex nici nu mai încape vorbă. Îi mai vedeam uneori…aparent atât de fericiţi…atât de mulţumiţi de noua maşină, de noul apartament…de noua haină de blană. Aşa si?!

Asta s-a întâmplat până de curând, în 3 ani de căsnicie minunată. Tot în timpul ăsta mi-au fost servite pe tavă…fără un avertisment prealabil mesaje de genul…”ştii tu eşti incapabila să ai o relaţie”…”nu te-am mai sunat pentru că tu eşti singură şi eu acum am alte priorităţi” “poate tu ne consideri plictisitori pentru că suntem căsătoriţi dar eu mă simt împlinită”, “ehh ştiu că am crescut împreună şi ne-am schimbat până şi scutecele între noi…dar eu acum am probeleme casnice”…ia mai dă-te’n morţii mătii?

Ai auzit…?! Că s-au despărţit…cică nu mai locuiesc demult împreună, am auzit că au avut şi prima înfăţişare la divorţ!!! Asta se întâmpla acum vreo săptămână când le-am trimis un mesaj protocolar şi rece să îi felicit pentru 3 ani de căsnicie! Mesaj fără răspuns evident. I-a ajutat la răspândirea veştilor acelaşi oraş de căcat în faţa căruia ţinuseră morţis să se dea în spectacol.

Mi-ar place să ştiu la ce ti-a folosit vaco că ai făcut o prioritate în viaţă din a te mărita? Cu ce te-a ajutat 3 ani acest mare statut de femeie căsătorită la care ai visat de când ai făcut 14 ani şi ţi-am explicat cum stă treabă cu femeile şi bărbaţii?! Cu ce te ajută acum că ai renunţat la toti oamenii din jurul tău pentru că erai singura “împlinită” şi noi eram nişte distruse?! Cu ce ţi-a schimbat viaţa în bine faptul că acum eşti femeie divorţată?!

Nu pot să spun că mă bucur…desi s-a comportat ca o vacă cu mine. Nu pot să mă prefac surprinsă, e un lucru la care se aştepta toată lumea. Însă pe cât de greu mi-a fost să asimilez faptul că se mărită ca o disperată la 21 de ani, îmi este şi mai greu să înghit informaţia că şi divorţează la 24!!

N-ar fi trebuit să fie aşa!

Leave a Reply

