4-5 se legănau

Dap…sunt într-o stare de ebrietate destul de avansată…dacă o să continui să menţin această pagină în viaţă nu mâine, când voi fi mahmură, ci poimâine când voi fi trează de-a binelea o să vă povestesc că am avut profesori buni în ale fugii în alcool. Îtotdeauna bărbaţii au fost cauza băutelor mele. Ascunşi uneori sub diverse scuze ce-i drept. Însă cel puţin două persoane, din care una eu au ştiut întotdeauna. Am strania senzaţie că dacă mă uit pe lângă scaunul meu voi vedea o dâră lăsată în urma mea. Voi vedea cum mi-a curs din mine toată viaţa şi toată energia. Mda recunosc sunt matoală şi extrem de singură.

Şi te iubesc de mă dor toate cele în mine în lipsa ta…şi mi-e dor de tine de îmi vine să-ţi urlu dragostea sub balcon în mijlocul Bucureştiului ca mii de oameni să ia notă de ce însemni TU în viaţa mea.

Dar ce folos baby?! TU esti acum în braţele altcuiva, între cearceafurile altei femei, cu alte mirosuri impregnându-ţi pielea, cu alte gene zambindu-ti. Cui îi pasă de tot ce zace în mine, cine dă măcar doi bani pe toată durerea mea, cine are curajul să se ia la trântă cu tristeţea mea. TU în nici un caz, Tu alegi fuga…TU alegi să te laşi învins de teamă, TU alegi minciunile şi egoismul…TU meriţi exact ce ţi se întâmplă.

Alcoolul mi-a scos la suprafaţă slăbiciunea, poate că mâine te voi dispreţui şi îţi voi dori răul…aşa cum probabil săptămână viitoare dacă te voi privi în pragul uşii mele la miez de noapte te voi iubi şi mai mult…

Leave a Reply

