dăunez grav sănătăţii

2006-10-07t10_21_49-07_00.png

bărbaţilor cumsecade…

Vorbesc serios…Ştiu nu sunt decât câteva cuvinte pe care le schimbăm. Pentru ca apoi să stai zile în şir aşteptându-mi inepţiile pe care le torn între două fumuri. Mă placi şi mă vrei mai mult de câteva cuvinte. Mai ştiu că ai savurat privirea mea absentă mai mult decât cafeaua care de fapt făcea toţi banii. Eşti un tâmpit dacă îţi imaginezi că mă gândeam la cuvintele frumoase şi probabil în mare parte sincere cu care încercai să-mi gâdili orgoliul. Nu ai avea cum…nu mai am demult aşa ceva…e înşirat pe undeva pe Magheru, plin de noroi acum in plin decembrie…

Ştiu eşti un tip cumsecade…tocmai de aia mai am o minimă decenţă şi îţi spun să fugi. Da..probabil că sunt o provocare pentru tine, dar tocmai pentru că ştiu că o vei pierde în modul cel mai trist încerc să te salvez. Vei pleca de lângă mine…vei ajunge acasă, vei inchide uşa în urma ta şi te vei gândi la mine. Te vei trezi în miezul zilei întrebându-te din senin ce mai fac. Eiii bine…fac rău…şi nu, nici tu nu mă poţi salva. Tu nu trebuie decât să fugi…cât mai departe şi cât mai repede. O să sfârşeşti iubindu-mă…şi eu o să sfârşesc detestându-te pe tine că nu m-ai ascultat…şi detestându-mă pe mine, pentru că într-un final tu eşti un tip cumsecade.

Chiar nu înţelegi?! sinapsele mele funcţionează invers…sângele meu curge de jos în sus. Eu mă îndrăgostesc de suferinţă. Eu iubesc umilinţele, bărbaţii care mă urăsc…bărbaţii care fug dar cu care rămân ca o scamă agăţată de cracul pantalonilor sperând ca într-o zi măcar va abserva să mă arunce definitiv de acolo. Ador laşitatea şi devin slabă în faţa unora mai slabi ca mine. Mă hrănesc cu insulte şi degust cu nesaţ gura care le rosteşte. Iubesc absenţa şi incertitudinea şi fac pasiuni nebune pentru bărbaţi bântuiţi de trecut. Îmi place teatrul chiar dacă eu rămân întotdeauna în spatele cortinei.

Sunt o târfă plătită în fişicuri slinoase de minciuni…şi îmi vând sufletul pe vise de pulbere.

Tu eşti un tip cumsecade…nu te-aş putea iubi nicând…aşa că nu îţi rămâne decât să fugi!

One Response to “dăunez grav sănătăţii”

  1. of… minunat. pacat ca e asa. minunat scris. cumplit de trait.

Leave a Reply

