anul ăsta….

pledez pentru trio-ul amoros…
274997wceb_w.jpg
De ce?! Pentru că a devenit o modă, pentru că e în trend să trăieşti o poveste în trei, pentru că orice om care se “respectă” face parte dintr-unul…sau pentru că dacă tot am făcut parte şi eu din unul sau din altul în ultimii vreo doi ani, aş putea măcar să-mi fac unul propriu cu care să mă joc după bunul meu plac…doar în mare parte am învăţat regulile pe propria-mi piele ce mama dracului…

N-ar trebui să fie greu, nu?! Sunt atâţia care reuşesc să-şi sfârşească aşa fiecare zi…sunt atâţia care îşi încep fiecare dimineaţă într-o astfel de poveste…

Aş putea găsi un bărbat formidabil, frumos, un bărbat delicios de senzual care probabil ar fi putut fi dragostea vieţii mele dacă îl întâlneam acum câţiva ani. Un bărbat aproape la fel de inteligent ca mine cu care să pot comunica…un bărbat intens cu care să mi-o trag cu flăcări…un bărbat pe care deşi îl detest azi mă întorc la el mâine…
Un bărbat pe care orice femeie l-ar adora…dar care mie nu mi-ar fi de ajuns…

Şi mi-aş putea găsi un al doilea bărbat pentru a întregi povestea…poate nu atât de frumos…şi în mod sigur diferit de celălalt dar care în aparenţă îmi oferă altceva…

Aş putea spune orice pentru ai face să mă iubească…aş putea face orice pentru a le arăta că îmi pasă…m-aş putea distra copios urmărindu-le reacţiile…şi m-aş putea refugia oricând în braţele unuia sau a altuia când ceva merge prost într-una din părţi…Ar putea fi, fără ca ei să ştie, plasa mea de siguranţa în momentul când trapezul unui confort începe să se zgâlţâie. Poate chiar pentru un moment mi-aş putea imagina ca iubesc pe fiecare din ei în parte…

Acestea fiind datele nu-mi rămâne decât să învăţ cum să mă mint pe mine pentru ca mai apoi să învăţ cum să îi mint pe ei…Trebuie să învăţ cum să plec din braţele unuia în a cărui ochi mi-am scăldat dimineaţa pentru a însenina seara celuilalt. Trebuie să învâţ să-mi împart viaţa între doi bărbaţi diferiţi cu aceleaşi pretenţii poate… Trebuie neapărat să învâţ cum să iubesc pentru un moment pentru ca a doua zi să uit că am făcut asta.. Şi mai ales trebuie să învăţ să mă uit în ochii lor spunând ceva astazi…pentru ca mâine să afirm plină de furie contrariul…Aş putea învăţa să dau vina pe alţii pentru propriile-mi confuzii…Aş putea învăţa să nu le încurc numele..aşa cum aş putea învăţa să mimez orgasmul şi amorul…respectul şi încrederea…

N-ar trebui să fie greu, nu?! sunt doar vorbe…şi poate mici păreri de rău…

Să-ţi găseşti încă un bărbat pe lângă cel pe care îl ai deja e mai simplu decât să dai cu pumnii în pereţi…şi în mod sigur mult mai puţin dureros…plus de asta se presupune că dacă trăiesc dublu fericirea mea va fi de două ori mai mare…nu?!

Leave a Reply

