me…lately…

M-a întrebat cineva în seara asta de ce scriu atât de rar. M-au întrebat alţii de ce n-am mai scris în ultima vreme. Bune întrebări…pentru că sunt atât de multe care îmi trec prin cap, care îmi trec prin zile…atât de multe care lasă urme şi de care aş vrea să mă scap într-un fel sau altul.
Aş putea să “vă” povestesc orice, aş putea “lăbări’o” aici (aşa cum mi s-a spus într-un comentariu) încercând să vărs orice mă irită…de la noul meu coleg…terminând cu invenţia unei noi limite în ce priveşte umilinţa şi trecând poate prin oamenii care mă sufocă în metrou zilnic sau cum am început să mă indop de alcool în aproape fiecare seară a vieţii mele minunate.Adevărul este că m-am simţit încapabilă de orice în ultima vreme. Mă simt incapabilă să scriu ceva…sunt incapabilă de orice contact cu proprii mei prieteni…sunt incapabilă să mă aduc la realitate. Mă trezesc în fiecare dimineaţă şi parcă paralizez. Mă uit la mine şi înţepenesc de uimire de cum dracului am devenit în ultima vreme. Rămân absolut siderată de “chestia” în care m-am transformat. Şi tavanul pe care îl contemplu cu orele nu-mi dă nici un răspuns în plus. Sunt cretină de-a binelea şi lumea în loc să mă ajute, îmi încurajează tembelismele….că doar altfel nu folosesc în a distra pe nimeni….
Şi cel mai rău este că deşi sunt absolut conştientă de ceea ce mi se întâmplă…că deşi realizez foarte bine de unde ar trebui să încep curăţenia sunt absolut incapabilă de a reacţiona în sensul ăsta…şi fac totul exact invers…totul! E ca şi cum am încetat să mai am control asupra propriei mele fiinţe. Nu a rămas decât un mare automatism care funcţionează cu succes în toate.Îmi trebuie poate o altă fractură la mâna dreaptă…sau poate o pereche de palme peste ochi din partea cuiva a cărui “atingere” de genul ăsta chiar să conteze ca să mă pot scutura de toate şi să mă repun în matcă.

Promit să revin în curând…să vă asasinez cu toate aberaţiile mele de capră tembelă ce zburdă pe câmpii imaginare.
Până atunci…uite aci’ o mostră relevantă din mine în ultima vreme!

Leave a Reply

