mai lăsaţi-mă dracului în pace!!!

M-am săturat de toată lumea din jurul meu. Clar nu am chef de nimeni…n-am chef să vorbesc cu nimeni şi cu atât mai puţin deţin tragerea de inimă să văd pe cineva. Sunt extrem de ciufută şi de nefutută zilele astea…şi am vaga senzaţie ca situaţia se va înrăutăţi….

M-am săturat să mă prefac că sunt extrem de veselă…şi că am creierii puşi în ordine. Că viaţa e roz şi văd buline peste tot. Aşa cum m-am săturat să zâmbesc ca tembela unor oameni pe care îmi vine să-i iau permanent la palme. M-am plictisit să mă storc de puteri râzând la nişte glume neghioabe făcute în jurul meu. Am obosit să dau din cap plină de înţelegere când toată lumea din jurul meu se vaită de câte ceva ca şi cum eu aş fi un soi de recycle bin al problemelor lor de care vor să se scuture.

Nu mai vreau să tac din gură doar pentru ca m-am născut mult mai tâziu decât cei care mă înconjoară…şi nu mai am chef să suport toţi inapţii care îşi varsă toată importanţa pe care au senzaţia că o deţin, în timpanele mele. M-am plictisit să dau dreptate unora care greşesc doar pentru că îmi sunt şefi.

Nu mai suport masculii care se înfiinţează în viaţa mea pe o cale sau alta fâlfâind din gene şi aşteptând mai apoi cu mâinile în sân să cad pur şi simplu pe spate. Nu mai am chef de compania unora şi altora care se pretind în minţile lor dar care mă înconjoară cu aşa zisele lor probleme ce se rezumă la femeile/bărbaţii cu care fac sau nu sex, ca şi cum şi-ar fi rezolvat toate dilemele şi le mai trebuie doar organul genital potrivit cu care să-şi împartă viaţa lor extrem de împlinită.

Am obosit, oricât de borfomană sunt şi eu, să-mi împart timpul cu oameni care preferă să-şi petreaca o zi întreagă colindând vitrinele decât să meargă să vadă doua lebedele pe lac…şi mă scot din sărite cei pentru care cultura generală constă în enumerarea parfumelor de firmă…

Da ştiu…viaţa e frumoasă şi eu sunt o femeie puternică…şi toate lucrurile bune vor veni la un moment dat…bullshit… Nu am nevoie de sfaturi de cum ar trebui să-mi organiz viaţa…nu am chef să ascult cum ar trebui să fiu plină de răbdare…m-am plictisit să mi se spună unde şi cum greşesc…m-am săturat ca orice necunoscut care mi-a citit trei bloguri să-şi dea cu părerea despre întreaga mea existenţă…

Vreau doar dacă se poate…să mă lăsaţi dracului în pace…

2 Responses to “mai lăsaţi-mă dracului în pace!!!”

  1. Ti-a trecut? ti-ai revenit?

  2. Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Menses!

Leave a Reply

