march 12

Am vrut să dezertez…deşi nu-mi mai amintesc ultima dată când am dat bir cu fugiţii..

Acum ceva timp am spus cuiva nişte lucruri…am spus exact ce gâdeam, mi-au ieşit din degete nişte cuvinte care au deranjat datorită poate realităţii lor…am deranjat se pare un orgoliu…
Am căpătat şi un răspuns…

Mi s-a spus că sunt incapabilă să fiu cinstită…că sunt într-un permanent galop după atenţie nepăsându-mi câtuşi de puţin că fac rău oamenilor…că sunt doar o mimoză care scrie bloguri şi se leagă la cap…o fiinţă fără un dram de inocentă cu o mare apetenţă pentru dramă şi manipulare…

Venind de la un personaj pe care într-un moment al vieţii mele îl transformasem în centrul universului…de la un personaj pe care îl ridicasem pe un piedestal din carne şi lacrimi nelăsând pe nimeni şi nimic să-i zdruncine poziţia… Venind de la un personaj pe care l-am gratulat multă vreme numindu-l poate singurul om care a ajuns la mine mai presus de orice înveliş construit artificial…am avut impulsul de a da crezare cu ochii închişi…
Aşa cum de altfel am făcut-o în atâtea rânduri…

Hotărâsem să dezertez…să fug şi să mă ascund..e întotdeauna cea mai simplă cale de a rezolva totul…

Între timp, între nişte probleme dezastruoase la servici…câteva palme peste ochi din partea familiei…o înmormântare…m-am mai gândit…şi nu plec nicăieri…

Nu pot spune că îmi pare rău că sunt oameni care se regăsesc în blogul ăsta. Din fericire sau dimpotrivă…au fost o parte mai mică sau mai mare a vieţii mele. În plus există oricând posibilitatea să nu se regăsească aici….tot ce trebuie să facă este să nu mai citească….

Dar…decât să ne întristăm…

Leave a Reply

