uitaşi să spun…

că puteţi sta relaxaţi în această perioadă de isterie bucureşteană…întrucât miliţia veghează total şi planetar asupra siguranţei dumneavoastră. Ştiu că vă doare undeva de aceste impresionante desfăşurări de forţe ale ministerului “cu interne”…şi vă spun cu toată sinceritatea că pe o parte din noi tot cam pe acolo ne deranjează…
Cu excepţia nopţilor pe care le-am petrecut într-un mod inutil şi inuman la servici…pe un pat pliant dar cu extremă mândrie ca sunt obligată să servesc patria…când m-a durut prin mai multe locuri…
Ei bine da, a sunat telefonul din birou într-o noapte…pentru un soi de problemă ce apăruse la miez de noapte. Tresari…cazi cu patul…te agaţi cu piciorul de firul tastaturii…te duci orbecăind ca o cârtiţă spre receptor…Cum nu vin la dumneavoastră?! Adicătelea nu îmi trag repede pe mine uniforma pe care nu o am?! Şi nici măcar nu ieşim în stradă să rupem niste capete de activişti?! Ahh e doar o chestiune de interpretare legislativă?! Ce naşpa…deci pot să mă culc la loc, nu?! Foarte trist…

Poate o să ajung să înţeleg şi eu de ce dracului mi-am petrecut două săptămâni dormind pe la muncă, în condiţiile în care sunt doar un amărât de funţionar public cu statut special, demiliarizat…doar cu o poşetă personală foarte mare şi grea în dotare pe post de armă. De ce dracu chemi juma de instituţie pe noapte la muncă să stea să frece duda 24 de ore şi să plece atat de anihilaţi de acolo încât să le fie imposibil ca a doua zi să mai dea vreun randament în ceea ce fac. Care ar fi motivul pentru care trebuie să stai cu ochii beliti în tavan asteptand să fii solicitat în vreo problemă pe care ştii foarte bine ca o poţi rezolva la un telefon de la care poţi vorbi şi de acasă. De ce ne chinui nene în condiţiile în care oricum nu ne poţi scote în stradă la o adică pen’ că nu avem pregătirea necesară…iar pentru orice alte probleme de extremă urgenţă oricum trebuie să ajungem şi de pe marte în 40 de minute cu curu în scaunul biroului.

printre altele…vă urez “un summit fericit!!!” şi un pat foarte moale ceea ce îmi doresc şi mie…

Leave a Reply

