happy easter and a happy new year…

Pâna la urmă s-a întâmplat şi ceva bun astazi…
Ne-au trimis dracului acasă…să ne vopsim ouăle şi să ne frământăm cozonacii…cine poate, ştie şi are. Eu n-am…ştiu dar n-am cui…

Deci nu-mi rămâne de făcut decât să spăl putina spre casa părintească că doar călătorului îi şade bine cu drumul…unde-o să găsesc, ca de obicei totul făcut de-a gata şi unde contribuţia mea constă în simpla-mi prezenţă. Probabil că urmând o tradiţie de câţiva ani o să mă alcoolizez într-un mare fel şi-o să declanşez nişte orgii gastronomice de mare angajament…
Asta ca să am de ce mă jeli ulterior când mă sui pe cântar. Mă plitisesc rău dacă nu mă mustră conşiinţa pentru ceva…

By the way-…vând parfum…anyone?!

Aşa că vă urez toate cele care se urează şi nu mă pricep eu la ele…din alea cu bucuriile şi fericirile care năpustesc acu asupra noastră de o să rămânem cracănaţi de atăta bunătate…sau din alea cu lumina care se pogoară în sufletele noastre dar din păcate ne ţine fix doar pentru noaptea de înviere…că după aia tre sa revenim în lumea reală unde ne injunghiem cu o mână deşi cu cealaltă continuăm să ne inchinăm…le ştiţi şi voi la fel de bine…

Şi asta pentru că n-am fost lăsată să ascult la birou…pentru un personaj drag mie care din păcate îşi va ciocni ouăle cu un personaj drag lui care în mod tragic nu sunt eu….

Leave a Reply

