30 aprilie

Am un program foarte lejer la servici….program de bugetar…şi probabil că dacă remuneraţia nu ar fi pe măsură ar fi mulţi care m-ar invidia. De ceva vreme însă, deşi e o perioadă destul de lejeră, ajung acasă atât de obosită de parcă zici că am dat cu sapa sau am plantat arbagic 8 ore pe zi…

Aşa încât nu-mi rămâne decât să cred că pe mine oamenii care mă înconjoară mă obosesc mai mult decât orice muncă prestată în contextul actual.. Mă simt ca într-o nenorocită de capcană cu foarte multe ieşiri, însă fiecare cu câte o prăpastie în ea…ceea ce face imposibilă orice scăpare definitivă spre o lume mai normală. Tot ce-mi rămâne de făcut este să-mi mulez propriile-mi demenţe după fiecare din ele în funcţie de situaţie.

Trăiesc între nişte vampiri energetici care îmi sug toată energia pe care o mai poate produce încă mecanismul meu…care mă lasă fără vlagă. Sunt oameni care mă obosesc psihic, care mă tocesc într-un asemenea hal încât mă aduc în pragul unor ieşiri care mai de care mai necontrolate. Unul are senzaţia că nu mai poate de dragul meu dar ii e imposibil sa-mi cunoasca, si mai ales sa-mi respecte starile….altele au senzatia ca trebuie sa lupte pentru atentie….alta e pur şi simplu exagerat de sociabilă…alta e enervant de incompetentă dar se încăpăţânează să facă lucruri a căror dâre trebuie să le şterg eu…
Sunt nişte personaje pitoreşti…foarte mişto…puţin după ora 9 când sunt mai în minţile mele cu cafeaua băută şi poate puţin după 12 când creierii mei nu sunt atât de zdrobiţi…În rest e un coşmar cu termen ora 16.00

Sunt oameni care nu mă cunosc…sunt oameni care în mod tragic au impresia ca ceea ce sunt eu, aşa cum sunt acum e doar o aparenţa şi aşteaptă sau şi mai grav încearcă să mă schimbe in ceea ce în mod eronat cred ei că sunt eu…Nu sunt decât o proiecţie a minţilor lor, prea încăpăţânată însă să se materializeze….trist e că sunt oameni răbdători…

Mi-e dor de foştii mei colegi, mi-e dor de oameni normali…care înţelegeau fără să le spui nimic, mi-e dor să împart liniştea cu oameni care ştiu s-o aprecieze…mi-e foarte dor să vorbesc cu oameni cu oameni care ştiu să asculte şi care întotdeauna ştiu ce să spună….

Leave a Reply

