joi

undeva pe la Gura Portiţei…într-o perfectă linişte…într-o mult prea mică buză de cort…desenez fluturi cu degetele de la picioare într-un nisip perfect…
Nu e foarte cald…bate vântul exact cât să-mi gâdile nările cu miros de mare…
Nu-mi rămâne decât să-mi tolănesc în mod impertinent oasele într-un costum de baie bleumarin…

Pă’ dracu..ce de vise erotice în miezul zilei…dacă o mai ţin mult aşa o să mă apuc să mă mângâi singură…

Nu fac altceva decât să constat cât de saracă sunt completând declaraţii de avere cu scris puchinit…în locul ăsta din care tre’ să mă scap cât mai curând posibil dacă îmi doresc să rămân cât de cât în minţile mele…

Leave a Reply

