oameni făcuţi să mă scoată din minţi…

Oameni care mă enervează în ultimul timp…deşi dacă îi adun pe toţi probabil că la final trăgând o linie o să constat că de fapt mă enervează oricine şi asta ar explica de ce sunt atât de singură. După asta ar trebui să constat şi de ce îmi place asta…în final mă voi felicita că am scutit nişte bani la psiholog psihanalizându-mă singură într-un mod atât de magnific.

O parte din personajele care mă irită în ultimul timp sunt bărbaţii care sub un pretex sau altul se insinuează pe lista mea de messenger având pretenţia ca din două texte şi trei prostii să cad direct pe spate de prea-minunatele lor fiinţe.
Băy nene dacă ţi-am dat id-ul meu într-un context oarecare dar care exclude evident unul de natura amoroasă şi cu atât mai puţin sexuală, sau dacă mi-ai luat tu id-ul de pe undeva şi m-ai prins într-o toană bună şi nu ţi-am dat un ignore din prima asta nu îţi dă dreptul în mod obligatorii să te ridici cu tot felul de pretenţii la mine.
Am momente în care chiar sunt umană….am momente în care chiar sunt dispusă să arat asta şi îmi place să cunosc oameni noi…şi apreciez luxul de a lâncezi cu zâmbetul pe buze într-o conversaţie de salon foarte spumoasă, în faţa unei ferestre virtuale care emană lucruri foarte mişto…sau chiar în faţa unei cafele cu curu într-un scaun de răchită….

Sunt oameni în care te regăseşti…sunt oameni care îţi plac instantaneu şi a căror companie o cauţi…sunt oameni care se mulează pe sufletul tău şi care nu fac niciun efort de a fi pe aceeaşi sârmă cu tine…dar:
– dacă începi să te dai la mine în mod penibil, fără să fii măcar amuzant..
– dacă iei drept firească o atitudine extrem de familiară cu mine care evident ţi se pare ţie că îţi dă dreptul să mă tragi de “elasticul de la chiloţi”…
– dacă iţi spun prima dată cănd în mod real sunt foarte ocupată că sunt extrem de ocupată şi tu ai senzaţie că nu vreau să vb cu tine…
– sau dacă încep să-ţi spun tot timpul că sunt ocupată şi tu nu înţelegi că de data asta chiar vreau să scap de tine…
– şi mai ales dacă începi să mă asasinezi cu mesaje de victimă…încercând să-mi explici ce tip mişto eşti tu şi ce nesimiţită sunt eu…
Eii dacă faci unul sau mai multe din chestiile astea deja începi să-mi sufoci existenţa şi să-mi agresezi neuronii…şi ţi-ai băgat picioarele şi în ultima şi minima şansă de a mai schimba o părere, două cu mine despre vremea de afară sau preotul sado-maso…
Sunt absolut convinsă că esţi un bărbat cum numai în poveşti s-a mai întâlnit…sunt convinsă că îmi pierd ultima şansă de a fi fericită în viaţa doar pentru că nu am avut răbdarea să-ţi suport inepţiile care după ce ar fi fost terminate ar fi scos la iveală cel mai brad pitt dintre toţi brad piţ-ii…
Dar n-o să-mi consum niciodată energia şi timpul inutil că să-ţi satisfac ţie pofta pe care o ai de a vorbi cu mine….şi tot avântul pe care ţi l-ai luat în a-mi demonstra mie toate calităţile pe care le posezi într-un mod foarte subtil de regulă…sau ulterior pentru a-mi demonstra cât de macho eşti tu şi nu dai doi bani pe o temebelă plină de fiţe ca mine..

Extraodinar…te anunţ că mă doare direct în cot…
Poţi sa-mi trimiţi prelegerea ta pe adresa de mail…o să am grijă să o salvez în folderul special constituit…
Între timp tot ce vreau e să mă scuteşti….

…….to be continued…….
Leave a Reply

