Def Leppard + Whitesnake = oldies but goldies

Au început să cânte pe vremea când ai mei se chinuiau de plăcere să mă conceapă…
Mie mi-au răsunat în urechi pentru prima oară acum vreo 10 ani…
Şi i-am vazut aseară într-un spectacol pe care îmi pierdusem speranţa că-l voi vedea pe o scenă din Bucureşti…

Elliott cu tot cu vocea lui care pare să-l părăsească cât de curând…Vivian Campbell…Collen…Rick Allen and Savage…Coverdale etalându-şi cu succes cei 57 de ani….şi un Whitesnake mult mai tânăr, plin de improvizaţii…

Nu e prea mult de comentat…era de văzut…si mai ales de ascultat…

Calitate…voce…entuziasm..voinţă…intensitate..lumini şi voluptate…alcool..farmec şi putere…Elliot şi “pour some sugar on me”…magie şi public pe post de instrument … Coverdale “soldier of fortune”.. .spectacol… difuzoare…solo de bass…the 80’s in 2008…lasciv şi impecabil…talent şi energie…30 de ani…

.

Leave a Reply

