vise erotice

Prima oară când l-am văzut…au trecut câţiva ani buni de atunci. Purta un costum negru şi o cămaşă prăzulie şi-şi ridica cu degetul printr-un gest maiestuos ochelarii pe nas. Emana prin toţi porii aroganţă şi dispreţ pentru tot ce-l înconjura într-un mod atât de subtil şi de adorabil încât oricât de mult ai fi înţeles din comportamentul lui nu-ţi rămânea decât să-l admiri ca prezenţă…şi să ţi-l doreşti disperat ca bărbat…
Desigur nu-l puteai atinge…cu nimic…nu puteai decât să-l urmăreşti, să-i adulmeci umbra, să aduni din ceea ce lăsa să-i scape printre degete pentru muritorii de rând.
Restul a fost vânătoare…priviri păcătoase şi indiferenţă…

Acum vreo trei nopţi era cu mine. Nu ştiu exact când străbătusem holul lung al blocului…nu ştiam dacă îl ademenisem sau dacă îşi urmărise singur prada. Ştiu doar că purtam rochia neagră cu cordon când m-a lipit de uşa rece de lemn. Pantofii mi-au căzut zgomotos din picioare…Cu picioarele încolacite în jurul lui mi-am desfăcut cordonul rochiei dezgolindu-mi toate dorinţele. Mă supuneam unei continui explorări şi fremătam de plăcere interzisă. Îi adulmecam fiecare por îi îi respiram saliva. Îi gustam carnea şi îmi luam drept recompensă prezenţa dintre coapsele mele.
Îl dorisem acolo din prima secundă în care îmi ridicasem ochii de fecioară pudibondă asupra lui…Îi disecasem fiinţa în atâtea rânduri…privindu-l cu aceeaşi mirare inocentă de fiecare dată…
Avea gust de tutun şi în verdele ochilor se oglindeau pahare de vin sec. Degete pline de păcat îşi căutau răspunsul în senzualitatea lenesă a pulpelor mele.
Acum vreo trei nopţi stătea relaxat rotindu-se monoton pe scaunul din faţa biroului aruncandu-mi priviri lacome şi cuvinte poruncitoare. Nu eram decât o metresă pervers supusă care-si expunea dantelăria în faţa unui bărbat cu alură de cavaler medieval…
Nu exista turnir în care să nu iasa câştigător…
Priviri care îmi străpungeau carnea…buze ce-mi săgetau minţile…şoapte ce-mi umpleau visele…

Şi apoi…dimineaţă…bucată cu bucată i-am dat drumul să zboare din visele mele…Nu mai poţi dansa după ce ai ejaculat ca un perfect robot de făcut sex doar pentru că ai mestecat un alt aluat…

Am visat?! Şi totuşi parcă mai persista un miros de tutun…

Leave a Reply

