oameni făcuţi să mă scoată din minţi – reloaded

Am momente când tăiesc cu senzaţia stranie că m-am trezit într-o altă poveste. Nu ştiu exact dacă prea devreme sau prea târziu….

Discut deunăzi cu un domn, pe care l-am cunoscut recent. Nu intră în categoria prieteni/tovarăşi/amici/nici măcar la pseudo-iubiţi. A se citit domn prin prisma faptului că are 30 şi bine de ani nu pentru că ar şi poseda comportamentul specific. Nu ştiu exact de ce vorbesc cu el întrucât reuşeşte absolut de fiecare dată şi în absolut fiecare secundă să mă irite într-un mod teribil. Whatever aşa îmi place mie să mă biciuiesc intelectual în fiecare zi.
Domnului cu chef exagerat de glume proaste îi servesc ca scuză a atitudinii mele extrem de ciufute din ultima vreme faptul că am o perioadă mai proastă şi n-am chef de toate inepţiile. Ca răspuns, foarte prompt, îmi loveşte creierii cu o serie întreagă de probleme pe care le deţine şi care îl sufocă existenţial. Eu, mama răniţilor ce mă găsesc, stau şi ascult extrem de interesată…că aşa sunt eu protănacă de fel, ti-aş da şi un rinichi dacă m-ai impresiona îndeajuns de tare. Şi ascult cu un interes extrem ca măcar să consolez omul cu o bătaie prietenească pe umăr şi o vorbă comunistă de aur “lasă că o să fie totul bine, o să vezi”.
Păi să vezi…am băgat o grămadă de bani în noua casă , mi-a zgâriat unul maşina şi acum nu pot să o vând noroc că îmi vine cea nouă pe care am comandat-o . Azi mi-am scăpat telefonul pe jos şi colac peste pupăză azi mi-au venit şi cele două costume pe care am dat 1600 de euro.

Scutur din cap şi mă întreb singură ca tembela…frate am innebunit eu?! Şi cu un zâmbet tâmp pe mufă gen “sunt Simona Pătruleasa şi m-am măritat astă vară” întreb astea sunt problemele tale cele mai stringente?!

Mai bine îi puneam nişte pocnitori la cur că era posibil să reacţioneze mai frumos. Cred că dacă eram lângă el riscam să plec şi pocnită. Cum adică duduie, insinuezi că astea nu sunt probleme?!

Păi ştii eu nu am bani să bag într-o casă nouă, pentru simplul motiv că nu am nici una veche…cum ar veni n-am casă deloc..in fact în două săptămâni n-o s-o mai am nici măcar pe asta pe care plătesc chirie şi probabil voi locui într-o cutie de carton la metrou că pot să mă mut în ce staţie doresc…chiar şi în centru. Ahh şi eu merg cu metroul şi apoi cu troleul şi apoi încă două străzi pe jos…nu pentru că îmi face plăcere să mă sufoc în fiecare dimineaţă şi nici pentru că mă extaziez şi-mi rup picioarele pe toace pe drumuri veşnic în construcţie…ci pentru că nu pot alege între 2 maşini din moment ce n-am nici măcar una. Ahh şi ar mai fi faptul că eu câştig pe o lună întreagă cât un sacou de al tău…nefinisat probabil.

Aşa că-mi pare extrem de rău dar în acest moment al vieţii mele nu te pot consola. Dacă stau bine şi mă gandesc nici măcar nu te mai pot asculta. Am şi eu oameni în jurul meu care au probleme mai spinoase decât ale mele dar am un minimum de bun simţ să nu mă duc taman la poarta lor să mă plâng. M-aş simţi de un extrem prost gust….

Ha!!! E vorba aici, miliţianco care eşti de presiunea psihologică…întrucât există acelaşi stres şi pentru cel care trebuie să facă rost de 10 mii de euro şi pentru cel care trebuie să producă 100 de mii. Cum ar veni Jiji…în zilele lui proaste, se confruntă cu acelaşi stres că şi mine. How cool is that?! Deja încep să mă simt mai bine…

Uhh…nu tocmai aş spune eu…sau sunt eu tâmpită?! Şi dacă sunt să mi se mai spună din cel puţin 3 surse diferite şi atunci îmi trag două palme şi mă duc să mă culc…pentru încă o epocă…

One Response to “oameni făcuţi să mă scoată din minţi – reloaded”

  1. dupa ce am citit postul, am inteles ca tu esti delfinul din poza.
    acum imi dau seama ca problemele unui om bogat sunt infinit mai mari decat ale muritorilor de rand, doar pentru ca atunci cand ei sunt in pragul de a pierde, pot pierde foarte mult.

Leave a Reply

