lui Felix….

Dacă ţi-aş spune că un cineva mi-a scris o poezie?! Ai presupune din start că e vorba de un nou iubit. Eu aş da din cap, a nu.. Mai apoi ai spune că e fostul iubit, aş lasă capul în jos în tăcere şi ai înţelege. Apoi scărpindându-te în cap ai încerca cu…unul din mai vechii iubiţi. Ei bine nu…pentru nici unul din foştii mei iubiţi nu am contituit aşa o inspiraţie. Aha ştiu…e un coleg super amorezat…eu aş rade cu poftă şi aş spune că totuşi nu.

Dacă ţi-aş spune că e un bărbat pe care nu l-am întâlnit niciodată?! Ce-ai spune?! Eu aş putea spune multe…sau  mai bine nu. O s-o pun la păstrare în sertarul de cadouri preţioase, ca să mă pot întoarce s-o citesc ori de câte ori, înconjurată de rahatul zilnic, voi vrea să zâmbesc în linişte…

Şi după cum zicea Anais each contact with a human being is so rare, so precious, one should preserve it. O să fiu definitiv pierdută debea în momentul în care o să fiu întra-atât de dementă încât n-o să mai pot face asta.

enjoy…Iarna mea…

PS:  Moş Crăciun nu există!


One Response to “lui Felix….”

  1. Poate as spune ca, inainte de toate, o meriti. Nu este un dar altruist, nu este un simbol. Este un model-tip de multumire, o expresie a unei forme de recunostinta pe care cineva, autorul, o etaleaza in virtutea tuturor celor pe care i le-ai oferit. S-a bucurat de ceea ce ai creat, a avut privilegiul sa se bucure alaturi de tine sau, impreuna cu tine, sa le asigure o implementare fortata in matricea materna tuturor celor care ti-au gonit zambetul acela frumos…
    Dincolo de tot ceea ce stiu, ce am aflat si orice imi vei mai spune in viitor, a existat un moment in care am simtit ca vreau sa fiu partas la ceea ce te defineste si, pentru ca mi-ai ingaduit acest lucru – indiferent sub ce aspect – ti-am multumit in singurul fel posibil deocamdata.
    p.s. Mos Craciun exista ! In pragul sarbatorilor de iarna, el este bucuria fiecarei dorinte ce ti se implineste, placerea fiecarui cadou pe care il desfaci si puterea care iti impinge fiecare speranta mai departe…

Leave a Reply

