fără…titlu…

te-a visat azi noapte…îţi duceam lipsa şi în vis aproape la fel de puternic pe cât o resimt uneori la lumina zilei, până apune soarele şi-mi aşez capul pe pernă sperând să vii să mă vezi.

îţi duceam lipsa cu atât mai mult cu cât în vise îmi eşti atât de aproape încât mi-e teamă că într-o bună dimineaţă voi muri sufocată de plăcere şi nimeni nu va şti de ce am sfârşit zâmbind.

cântai pe o scenă întunecată şi singura rază palidă a unui reflector îţi cădea peste ridurile de pe frunte. frumoasă încrâncenare…priveai mândru înainte fără a vedea nimic din ce se desfăşura în faţa ochilor tăi. o mulţime de oameni care te acompaniau fără să înţeleagă nimic din tine.

tu cântai pentru tine…cântai la tine…la corzile întinse ale inimii tale încercând să scoţi tot ce a mai rămas frumos înauntru…

eu eram în mijlocul mulţimii, împietrită, lividă şi te priveam încercând să m-apropii…îmi făceam loc prin mulţime şi tu păreai a fi tot mai departe…am început să alerg nepăsându-mi de ce călcam în picioare spre o imagine care fugea mult prea repede pentru mine. am întins mâna încercând în zadar să te ating …numai sunetul vag reuşea să ajungă la mine.

şi m-am oprit resemnată, încercând să-mi găsesc înapoi drumul…

am făcut un pas înapoi şi te-am găsit privindu-mă într-un fel care mi-era atât de cunoscut dar atât de puţin înţeles..m-ai înbraţişat în tăcere..atunci probabil că inima a încetat să-mi bată…şi pentru câteva secunde am murit la pieptul tău…cu nasul amuşinându-ţi părul, cu braţele tale strându-mi sufletul…am murit de plăcere, de fericire…de linişte…în acea blestemat de frumoasă tăcere…

mi-ai şoptit.. “o să fii bine” …şi ai plecat….

am mers mai departe…acum deja mult prea mult timp…şi mi-am găsit întru-câtva drumul înapoi spre lumină…m-am resemnat în faţa gândului că voi sfârşi iubindu-te …am încetat să mai lupt cu tine, cu mine…am ingenungheat şi m-am declarat învinsă…doar că uneori încă mai doare…

 

Leave a Reply

