brand new….

care e primul impuls al unei femei … părăsite, nevrotice … depresive…  furioase şi demente ….?!

să cumpere…să bage picamarul în propriul card…şi picioarele în ele de cheltuieli…să-şi bage foarfeca în cap sau să încerce nu ştiu ce culoare…să-şi cumpere pantofi cu toc şi rochii enervant de scumpe ca şi cum lipsa ăstora le-a adus eşecul…

eu…nu’s diferită cu absolut nimic…doar că de data asta n-am avut chef  să-mi umble cineva în “cap”…mai mult decât e umblat deja…şi cum nici pantofi cu toc nu port, deşi ar trebui…image0051

mi-am luat o jucărie nouă pentru că  sunt părăsită, nevrotică…depresivă, furioasă şi dementă….şi mi-am zis că e  un motiv destul de bine întemeiat…pe lângă scuza că cel vechi e in service înecat cu şampanie de la revelion încoace…cu puţine şanse de resuscitare…

m-am bucurat teribil…că era ceva vreme de când băleam după el, dar n-am avut niciodată un “motiv” aşa de bine întemeiat ca să-l i-au acasă…uite că mi s-a oferit acu’…

din păcate chestiile astea nu te vindecă definitiv niciodată…poate doar dacă ai câştigat la loto şi îţi permiţi să-ţi faci câte o poftă maximă din două în două ore…

by the way…ca să-mi acopăr momentul de slabiciune lăsat în cont….îmi ofer serviciile contra unei sume modice…la nunţi…botezuri şi paranghelii…

PS: de ce e în stare vă arăt imediat ce îmi dau şi eu seama…

11 Responses to “brand new….”

  1. obiectivul compenseaza o pierdere? 😉
    sa-l stapanesti sanatoasa si sa vedem pozne cu el.
    asa frumos se potriveste finalul de aici cu articlul anterior 😉

  2. sar’na….da sigur inconstientul meu a vazut obiectivul ala ca pe un simbol falic :)))

  3. jocktherock Says:

    deci sambata e meci de rugby steaua cu baia mare! tinand cont ca eu am aparatul acasa si fac poze cu un 3.2 megapixeli de pe un telefon, esti invitata sa il incerci la meci! poze care le trimitem apoi la baia mare la site: http://www.rugbybaiamare.ro , unde evident la loc de cinste iti apare numele. si apoi la ziar! plata nu este! doar un ceai stiu eu! 😉

  4. i’ll keep that in mind….

  5. jocktherock Says:

    eu vorbesc foarte serios! cei de la site imi sunt prieteni! ca si presedintele clubului de rugby! si de cate ori au meci in bucale eram responsabil cu pozele! dar acum nu am aparat aici! (same story lasat acasa la service , desi sunt si eu deprimat, si ar trebui sa urmaresc exemplul tau, de achizitie). si al tau e profi! face poze in miscare etc!

  6. nici nu l-ai luat bine si curg ofertele si nu oricum, ci la o gramada organizata 🙂
    frumos, macar despre rugbysti se stie ca au ceva mai mult intre … urechi 😉

  7. nu cred…pana nu vaz 🙂

  8. jocktherock Says:

    ooo, se cunosc si termeni de rugby..gramada!

    pai sa vezi! sambata!

  9. jock … nu am venit chiar cu pluta, daca suntem purtatoare de fusta.
    dar ai grija de impropriu sambata, sa nu inscrie vreun eseu 😉

  10. jocktherock Says:

    de departe gandul…de a desconsiedar fetele in materie de sporturi..innatiunile civilizate ale rugbyului, vezi franta, anglia, austarlia etc., e plin de femei pe stadioane! 😉

  11. de preferat haka in locul cancanului francez 😉
    ma mir ca mai merge cineva pe stadioana la noi, ca cine ne prinde ne bate mai rau ca pe maidan 😦

Leave a Reply

