rewind and then fast forward…1

rewind…

acum o săptămână ca tot românul de bună credinţă care e în trend m-am dus la mare de 1 mai…eu, doi colegi si 3/4 din toata românia probabil judecând după cât puhoi de lume mi-a fost dat să văd în vama veche. de 25 de ani  ma duc la mare si n-am văzut în viaţa mea atâta populaţie în acelaşi loc, am fi putut pune lejer de o revoluţie, de un free gigi ceva…

ştiu, e aşa un clişeu de căcat să te duci de 1 mai la mare, in general…şi în vamă în special. dar vă spun cu lacrimi în ochi că-mi place marea de mor şi-mi place cum se simte nisipul rece şi mi-era dor să miros sărat şi să mi se rupă de orice altceva măcar pentru câteva ore. şi mai mult de atât detest tot ce înseamnă altceva in ză land of choice, începând cu fitzele “bamboo’stice” de la mamaia şi terminând cu plictiseala letală din mangalia.

şi pentru că n-am posedat cazare am plecat vineri dimineaţă cu gandul să prindem răsăritul, pe care l-am pierdut pe undeva pe autostrada mirifică şi ne-am întors vineri noaptea. drept pentru care n-am avut timp să plec decât cu un început de scârbă de acolo.

pentru că vineri, vă jur, a fost atât de linişte şi de frumos…şi soare…şi bere…şi ne-am râs foarte mult şi-am făcut insolaţie…si-apoi o bubă în mijlocul botului…şi ne-am bronzat cu urme de başcheţi…dar am simţit apa şi scoicile şi albastru de mare neagră…şi ne-am râs din nou….si erau mulţi oameni îmbrăţişaţi în tăcere în jurul nostru şi copii voioşi şi una care işi înşira seringile în nisip dar pe ea am ignorat-o…

după care spre seară au început să se trezească cei mahmuri şi galagioşi şi toţi notoriştii dornici să circule cu 200km/h dacă s-ar purtea şi toţi terminaţii pământului…şi m-a apucat toată scârba din lume…şi-am plecat acasă…

DSC_0195

fast forward…

3 Responses to “rewind and then fast forward…1”

  1. deci pe rand!

    anteprimul: de vreo trei saptamani deschid obsesiv aceasta pagina si in afara de un paste fericit nu ma intampina nimic. dar am contiunuat sa o deschid in speranta unui rand mai nou. si iaca ca mi s-a adeverit. exista cuvantul.
    unu: e bine sa poti zice acasa…eu nu mai pot. desi la trei dimineata si eu as sari din pat pentru cineva.
    doi: celelalte cuvinte sunt o trupa care canta foarte bine in cluburi mici si acustica buna, ultima data i-am vazut in cluj acum vreo sase ani. au fost geniali. pe ceillalti din afis numai pe youtube. se pune?
    trei:cel mai frumos de 1 mai a fost la 2 mai. in vama a fost misto doar vineri, dupa cum spui si tu, da parca imi venea sa-i bat pe toti care apareau puhoi acolo, sa-i bag in pisda masii, si sa faca cale-ntoarsa! nu cred ca mai mult de zece la suta din cei aflati acolo aveau cojones sa faca o revolutie. parol.
    @patru: iara zic, mi-am beut cafeul de sambata dimineata cetind posturile tale! se pune?

  2. la ce sa se puna? 😀

  3. aici iti las libertatea de a alege!

Leave a Reply

