rewind and then fast forward…2

rewind…

acum 2 săptămâni…Anathema şi Celelalte cuvinte pe post de preludiu. văzute, auzite, simţite graţie unei invitaţii pe care intr-un moment de maximă înţelepciune, am acceptat-o pe ultima sută de metri.

în ce grotă izolată oi fi trăit până acum de nu i-am văzut pe baieţii ăştia?

unii cârcotaşi spun că sunetul a fost dezastruos, că solistul era influenţat de nişte alcool (din nou) şi că eu am fost o stană de piatră.

eu mai indulgentă ca la orice prim contact aş spune că doar locaţia a fost prost aleasă (mi se pare a fi dintr-un alt film un concert rock la sala palatului), sunetul conform urechilor mele neprofesioniste care l-au perceput a fost ok iar eu am fost ca o stană de piatră pentru că eram prea hipnotizată ca să nu rămân pironită urmărind ce se derula în faţa ochilor mei. iar solistul beat e by default la concertele rock… 😀

untitled

mulţumiri şi pe această cale “invitatorului” care are pe blogul propriu 3/4 din concert (cu precizarea că pe înregistrare sunetul e într-adevăr înrozitor)…iar aci cu un sunet mult mai bun o melodie numai bună pentru o mimoză într-o continuă suferinţă ca mine…

fast forward…

 

Leave a Reply

