rewind and then fast forward…3

rewind…

acum 3 săptămâni am fost în singurul loc pe care-l mai pot numi “acasă”, un soi de recharger care încă mai funcţionează la putere maximă. odihnitor, de familie şi foarte trist pe alocuri…

am făcut pe hartistă  (şi-am fost pozată foarte prost în timp ce făceam asta)…

DSC_0090

am copilărit….

DSC_0037

* lângă iada de bucureşti a se observa capra de rm-sărat…etichetată corespunzător 😀

DSC_0063

am văzut “viaţa” şi în alte culori…

DSC_0078

DSC_0079

DSC_0086

şi-apoi m-am  întristat…

înţelegând că poţi petrece 20 de ani în “aproprierea” unei om pentru ca mai apoi, la un moment dat, într-o a doua zi de paşte să sfârşeşti privindu-l ca pe un străin cu care nu mai ai absolut nimic în comun. un om pentru care încă ai sări din pat la 3 dimineaţa. un om de care îţi pasă dar care nu te mai interesează pentru că ţi-a devenit mai străin decât străinii. iar dau pe dinafara de atâta coerenţa. pour le connaisseurs…

de unde concluzia că nu întotdeauna intimitatea şi tot ce mai decurge din ea, într-o tovăraşie e dată de timpul care se scurge peste ea.

şi mai apoi am plecat, că dacă te ţii prea mult la încărcat e posibilă o scurt-circuitare…

fast forward…

Leave a Reply

