făr’ de titlu despre eurovizion

săptămâna asta m-am sleit de puteri la cooperativă. şi culmea e că n-am făcut mai nimic dar numai simplul peisaj şi toate acţiunile de pe acolo (şi de care mă oftic cu draci că nu mă pot revolta în public) m-au lăsat fără energie. asta ca un plus adus depresiei specifice perioadei care mă loveşte peste ceafă în mod constant…ceea ce mă face ori să nu mai scriu ori sa scriu cu “sânge pe pereţi” 😀

anywas..grande spectacle, mai că-mi venea să mă ridic din pat să aplaud. rusnacii  s-au întrecut pe sine, demult n-am mai văzut aşa spectacol  fabulos. în plus anul ăsta parcă a fost concurs de muzică nu doar de umeri..craci, vânturi şi lumini ca în alţi ani.

brava băieţaşului din norvegia care a făcut o combinaţie reuşită luând spuma cu o melodie care nu e nici pe departe de geniu. versuri banale da uşor de reţinut şi de fredonat de la prima ascultare, o făţucă dragălaşă de puştan inocent numai bun de cântat despre basme, o vioară magică, o reputaţie de copil minune, asezonate cu două dragălaşe blonde în rochii de voal şi niste dansatori cu mişcări moscovite.

despre fetele din balcani care ştiu să se distreze, no comment. deşi totuşi cred că mai bine ne facem de căcat luând locul 19 decât să avem ghinionul să câştigăm dracului şi să nu fim în stare să organizăm toată tărăşenia…

totuşi după ce ne-am distrat copios anul ăsta… poate la anul ne apucăm şi de cântat..

Leave a Reply

