i need a vacation…

deci nu mai pot…că-mi vine să şi plâng cu lacrimi de copil…vorba “poetului”…

nu mai pot cu uşa de la bucătărie care e stricată şi care trebuie trântită de 430 de ori ca să se inchidă de îţi vine  să iei un topor şi s-o crăpi…

nu mai pot cu uniforma nene. asta e bomboana de pe tortul automatizat al vieţii mele. sună telefonul îl închid. sună al doilea telefon îl dau pe snooze care sună de fix 3 ori din fix 5 in 5 minute. mă dau jos din pat înjurând, mă uit în dreapta mea constat în fix fiecare dimineaţă că tot singură sunt şi deja mă apucă tristeţea.

mă duc la baie îmi pun fix aceeaşi cantitate de pastă de dinţi şi cu periuţa vârâtă în gură mă duc şi fac cafeaua care în 3 din 5 zile se varsă pe aragaz. fac un duş de fix 5 minute, fumez fix o ţigară în timp ce îmi întind fix aceeaşi cantitate de boială pe faţă. de regulă aici intervenea prima diversitate a zilei…cu ce dracu mă îmbrac la servici? eii bine cooperativa a avut grijă să mă scape de acest zbucium zilnic. şi îmi iau fix o cămaşă albă (pentru că aia din dotare este de tablă), fix aceeaşi fustă gri şobolan, fix aceeaşi cravată bleumarin cu care îmi vine să mă atârn în fiecare dimineaţă de tocul uşii de la intrarea în cooperativă, doar doar o să trag vreun semnal de alarmă.

nu mai pot nici cu femeia de servici a scării care aproximativ de două ori pe săptămână îmi spune cât de mult şi-a dorit să se facă poliţistă…cucoanăăăăă nu sunt senilă…încă…am înţeles…în plus, uită-te la faţa mea, ţi se pare că e vreo fericire?!

nu mai pot cu acest serviciu care s-a transformat într-un circ greu de suportat pentru un om întreg la cap, dapăi pentru unul ca mine…nu mai pot cu toţi oligofrenii care mişună slobozi plini de importanţă. nu mai pot cu toate babele rămase din paleolitic în zona de acţiune şi care întineresc pe zi ce trece pentru că te sug pe tine de energie…şi tu nu înţelegi de ce dracu te ofileşti ca o smochină. nu mai pot cu oameni în care te-ai încrezut ani şi care sunt obligaţi să plece spre alte zări  doar pentru a face loc altor fosile ale sistemului. nu mai pot cu noi care rămânem pe loc şi o sugem în cel mai firesc mod posibil contra modicei sume de 25 de milioane pe lună. nu mai pot că senzaţia că munceşti în zadar a devenit o certitudine.

nu mai pot cu echipa de fotbal a marilor succese care nu s-a mai reunit în complet de pe vremea când ne-a venit ideea să o formăm…drept pentru care la mult aşteptatul campionat din bulgaria vom juca probabil la abandon şi vom sta ca sconcşii la soare…drept pentru care renunţ şi la unul din puţinele lucruri care îmi mai produceau plăcere.

nu mai pot cu faptul că sunt în gaură a doua zi după ce am luat salariul şi plătesc toate hangaralele. nu mai pot să merg în parc în fiecare sâmbătă nu doar pentru că îmi face plăcere ci în special pentru că e moca.

nu mai pot cu oamenii din jurul meu care nu înţeleg fenomenul şi au în permanenţă senzaţia că exagerez. nu mai pot cu oamenii pricinoşi…botanişti din motive care mai de care mai puerile…nu mai pot duce responsabilitatea bunei dispoziţii a altora din jurul meu când eu însumi sunt muci. cu oamenii cărora le spui de 1 miliard de ori ceva şi înţeleg exact invers doar pentru că aleg să creadă că faci vreun joc erotic. nu mai pot cu oamenii care îmi spun că banii nu aduc fericirea dar ei îşi permit absolut orice…cu oameni plini de sfaturi dar care nu au trăit nicio secundă în viaţa mea. nu mai pot cu oamenii optimişti care fredonează toată ziua.

nu mai pot să nu mai am răbdare să văd finalul unui film…să citesc mai mult de 10 pagini dintr-o carte…să stau de vorbă cu oameni “normali”…să ascult…să vorbesc…

…să-mi mai pun un pahar de vin….

…aşa…

nu mai pot să fac exact acelaşi lucru în fiecare zi.

nu mai pot să mănânc numai frunze timp de o săptămâţnă şi să nu slăbesc 1 gram….

nu mai pot cu internetul şi atât.

nu mai pot să fumez de draci un pachet jumate de ţigări pe zi…dar totuşi asta fac.

nu mai pot doar eu cu mine.

nu mai pot singură.

vreau o vacanţă departe de toată demenţa care mă îmbolnăveşte mai rău decât sunt deja…vreau în pustietate departe de toată lumea…nu mai vreau pe nimeni în jurul meu în afara acelora care joacă în acelaşi film cu mine…

vreau să-mi iau lumea în cap…

 

10 Responses to “i need a vacation…”

  1. iti trebuie un plan (n-ai vazut ce usor a fost pentru tipii aia doi ieri in ct? evident, onor militia o sa-i gaseasca cum i-a gasit si pe aia din cj. so… de ce ei si noi nu?)

    pauza de blog, cafea si tigari. blog-ul inlocuit cu citit (dar nu orice, alegi un subiect si te gandesti ca iti scrii lucrarea de doctorat – te documentezi, studiezi, iti faci fise de lectura intr-o agenda cu pixul…), cafeaua inlocuita cu ceaiuri din plante, iar tigarile… tigarile le rupi cand le scoti din pachet. pentru ca ele nu pot fi inlocuite cu nimic.

    se poate si fara internet. si e mult mai bine fara. just try.

  2. eu zic sa faci un copil! e mai constructiv!

  3. @Jock cred ca o sa aplic totusi o parte din sfaturile lui raducu…e mai putin costisitor si pe alea le pot pune in practica singura 🙂

  4. dar e mult mai greu!

  5. adevarat…si mai putin placut procesul.. 😛

  6. daaa! evident! dar trecand peste asta, chiar merita sa iti aloci energie pentru asa ceva decat pentru cele de mai sus! zic eu! dar numai eu!

  7. cred ca n-ai stat prea mult in preajma unui copil…sau n-ai stat prea mult i preajma unor parinti de copii mici…

  8. haha…nu tocmai…da’ nici nu-ti mai vine sa-i faci asa usor…

  9. pe al doilea! nu?

Leave a Reply

