recomand prison break…

New-S4-Poster-prison-break-5636611-375-500

am vazut primele episoade acum mai bine de un an şi m-am lipit efectiv de televizor. apoi am vazut pe nerăsuflate doup serii care mi-au tăiat răsuflarea…m-au făcut să mă ridic din pat şi să m-agit prin casă certându-mă cu nişte imagini care se durulau în faţa mea…m-au înfuriat…m-au întristat…m-au dezamăgit…

şi-apoi am făcut o pauză de el…şi l-am uitat întru-câtva…

azi dimineaţă la 6 jumate după un remember al primelor 3 serii îi jeleam sfârşitul..

sfârşit dezamăgitor la prima vedere dar pe măsura înregii aventuri. sfârşit care îţi dezvăluie până la urmă despre ce a fost de fapt vorba pe parcusul atâtor episoade.

şi-l recomand mai presus de un simplu film cu deţinuţi…evadări şi oameni împuşcaţi la tot pasul. îl recomand ca film despre minţi sclipitoare…despre trădare…despre prietenie şi sacrifiu…despre familie…despre dragoste în toate formele ei….despre propriile noastre închisori…despre libertate. lucruri de care dacă le întâlneşti în viaţă poţi spune că ai asistat la un miracol.

şi mă declar fan nu a unui actor arătos ca wentworth miller…ci a personajului michael scotfield…

5 Responses to “recomand prison break…”

  1. mujer, si mie mi-a placut, am stat inchisa in casa un week-end intreg sa vad seria 1 si 2, dar deja e prea mult..prea lalait.
    am uitat parte din el si ar trebui sa-l reiau, dar iar o sa stau 48 ore cu ochii numai in tv.
    daca nu te tine uniforma, maine ai program 🙂

  2. seria 2 in parte si seria 3…e de cacao…de aia am renuntata si eu la el..
    dar seria 4 e aprioape la fel de buna la prima…plus finalul…chiar vrei sa-ti spun cum se termina :))

    ce program?

  3. mujer..nu-mi spune ca poate ploua intr-un week-end si tre sa fac si eu ceva 😉
    am sa sap dupa el sa vad cum se termina aventura 🙂
    acum stii ce program 😛

  4. cristiangheorghe Says:

    Eu nu l-am văzut încă, dar o să o fac vara asta. și așa e pauză la serialele mele preferate: LOST, 24. E mișto să vezi seriale cap coadă după ce se termină. am făcut asta cu Millennium ( m-am regăsit în Frank Black big time) și cu X-Files.

  5. din cauza coanei zoitica era cat p’aci sa ma dea afar’ de la cursul de franceza pe care il platea onor ministerul apararii acu’ doi ani. am stat cu ochii beliti in monitor zi si noapte sa vaza ochiu’meu cum devine treaba. acum ca mi’ai amintit, fac apel la coana sus mentionata sa faca cd’urile in dublu exemplar sa vaz si eu cum se termina povestea.

Leave a Reply

