puncte…puncte…

outof

19 Responses to “puncte…puncte…”

  1. pe mine ma cam ingrijoreaza acest post.

  2. take your time 😉

  3. un fel de ..brb ?:D

  4. exact Nicu…:)

  5. cristiangheorghe Says:

    Să revii cu bine. Pace în suflet.

  6. multumesc Cristian

  7. mie mi-e dor sa citesc un post din ala de al tau la sange, sa il recitesc, si sa il recitesc, si sa il recitesc, sa raman prost si sa zic: wooow, Lauraaa!

  8. @Jock, nu cred ca mai sunt capabila de asa ceva…

  9. Cum fu la the killers?

  10. eu cred ca tu ai un alt blog sub alt nume! nu se poate sa nu mai scrii nimic! nu se poate! nu! nu! nu!

    mi-l dai si mie! pe private!? promit ca nu mai spun si la altii! 🙂

  11. eu cred că mi-a urmat (parțial) sfatul 🙂

  12. raducu…ai (partial)…dreptate…

  13. Cum ziceai ca se numeste site-ul ala de drawing online??…hai ca m-ai starnit 😛

  14. http://www.drawnow.com/

    asta e unul din ele…mai sunt multe altele, unele mai complexe altele mai de copii asa…io le-am pierdut ca a trebuit sa-mi sterg siteurile salvate la servici din cauza de controale prin calculatoare…

  15. dar cand e planificat sa se termine vacanta asta?

  16. înainte să emigrez în GNU/Linux pictam în artrage starter edition (homepage http://www.artrage.com/index.html direct download link http://www2.ambientdesign.com/files/artrage2.5starteredition_win.msi ) – mă calma.
    pe pînză nu am mai pictat de mult – era un magazin dar s-a desființat, și altul nu găsesc în frumosul oraș al lui mazăre. nici on-line nu găsesc.

  17. te asteapta un premiu la mine…”blogul de aur”

  18. hellooooo! heeeelloo! anybody there? echoo.
    earth to laura, still alive?

Leave a Reply

